Gilje logo

Serviceskjema - privat

For å sikre at vi kan yte best mulig service, ber vi deg fylle utskjemaet med nødvendig informasjon. Dette vil hjelpe oss med å forstå problemet ditt og gi deg en rask og effektiv løsning.
Ordrenummer *
Kontaktinfo
Stedet der produktet er montert
Beskrivelse av feil
Alle mangler må dokumenteres med foto som legges ved dette skjemaet.
Samlet størrelse på filvedlegg må ikke overstige 25MB.
Legg til flere rad nr. +


  1. Produktet skal være montert i henhold til våre anbefalinger.
  2. Kostnader ved innmeldt feil som ikke skyldes feil på produktet vil bli fakturert.
  3. Ordrenummer og radnummer/glassmål må være riktig.
  4. Alle feil må dokumenteres med foto som legges ved dette skjemaet. Legg gjerne med fasadebilde.
  5. NS 8411 (NS-8409 til 27.06.24) og Kjøpsloven gjelder for profesjonelle kunder (privat kunde følger Forbrukerkjøpsloven).


Bilde av glasskanal

Bilde av glasskanal i vindu

Midterste hengsel ytterdør

Midterste hengsel ytterdør