Gilje logo

Serviceskjema - forhandler

For å sikre at vi kan yte best mulig service, ber vi deg fylle utskjemaet med nødvendig informasjon. Dette vil hjelpe oss med å forstå problemet ditt og gi deg en rask og effektiv løsning.
Ordrenummer *
Forhandler
Stedet der produktet er montert
Hvem skal kontaktes for avtale ved eventuell utbedring eller befaring?
Beskrivelse av feil
Alle mangler må dokumenteres med foto som legges ved dette skjemaet.
Samlet størrelse på filvedlegg må ikke overstige 25MB.
Legg til flere rader +

  1. Produktet skal være montert i henhold til våre anbefalinger.
  2. Kostnader ved innmeldt feil som ikke skyldes feil på produktet vil bli fakturert.
  3. Ordrenummer og radnummer må være riktig.
  4. Alle feil må dokumenteres med foto som legges ved dette skjemaet. Legg gjerne med fasadebilde.
  5. NS 8411 (NS-8409 til 27.06.24) og Kjøpsloven gjelder for profesjonelle kunder (privat kunde følger Forbrukerkjøpsloven).


Bilde av glasskanal

Bilde av glasskanal i vindu

Midterste hengsel ytterdør

Midterste hengsel ytterdør